Offentlige dokumenter
Statistik m.m.

Her finder du alle offentlige dokumenter.

VEDTÆGTER:

Du kan hente vores vedtæger her

ÅRSPLAN:

Den af bestyrelsesformanden ved Øse Efterskole – Leif Arnbjerg – godkendte årsplan for skoleåret 2024-2025 kan ses her – Download

INDHOLDSPLAN:

Indholdsplan for Øse Efterskole 2024 – 2025
Se: Indholdsplan 2024 – 2025

Inklusionstilbud:

Se Inklusionstilbud her

Øse Efterskole – Undervisningsmiljø evaluering 2022:

Se Undervisningsmiljø evaluering 2022

Øse Efterskole – Selvevaluering 2022:

Se selvevaluering 2022

SOCIOØKONOMISK REFERENCE:

Viser hvordan eleverne klarer sig i fagdiscipliner ved 9. klasses prøver i forhold til elever med samme baggrund. Læs om den her.

Lov om sociale klausuler.:

På Øse Efterskole arbejder vi bevidst på at vores medarbejdergruppe er sat sammen af mennesker hvis baggrund og forudsætninger for deltagelse på arbejdsmarkedet er forskellige.

På Øse Efterskole har vi pt. 3 medarbejdere ansat i flexjob. Den samlede medarbejdergruppe på Øse Efterskole består af 23 medarbejdere fordelt på følgende fagområder: Undervisning, administration, køkken, teknisk service og ledelse.

Øse Efterskole har pt. 3 medarbejdere i arbejdsprøvning.

Øse Efterskole ønsker fortsat et bredt samarbejde med alle aktive parter, som kan bidrage til at vi som skole kan spille en rolle i forhold til de sociale klausuler. Vores helt store ambition er, at begge parter i et ansættelsesforhold skal have gavn og drage nytte af hinanden.

KOSTPOLITIK OG SMILEYORDNING:

Se vores kostpolitik

Se vores smileyvurdering

Følg med.
Facebook, Instagram eller Youtube

Vi vil så gerne snakke.
Giv lyd og vi vender tilbage hurtigst muligt.

Øse Efterskole / Sønderskovvej 130 Øse / 6800 - Varde / Telefon: 75298505 / Mail: kontoret@oese.dk

Besøg os

Kom til rundvisning på Øse Efterskole. Meld dig til en af vores orienteringsaftener og dage.