Bestyrelsen.

Bestyrelsen har den overordnede ledelse af skolen. Bestyrelsen skal godkende budget og regnskab samt kursus- og undervisningsplan.
På bestyrelsesmøderne debatteres emner som skolens dagligdag, byggeri og vedligeholdelse og desuden værdier og visioner. Bestyrelsen og personalet afholder hver år et fællesmøde.

Bestyrelsen ansætter forstanderen. Bestyrelsen har overdraget ansvaret for ansættelsen af skolens personale til forstanderen.
Som bestyrelsesmedlem bliver man løbende orienteret om skolens dagligdag.

Bestyrelsen på Øse Efterskole består af 7 personer:

Formand:
Leif Arnbjerg

Næstformand:
Kasper Bech Pedersen

Medlemmer:
Marie Kring
Nanna Borum
Michal Eirup
Ulla Lambæk
Pia Søgaard

Suppleanter:
Dorte Larsen

På skolekredsens årlige generalforsamling vælges medlemmer til skolens bestyrelse.
Forstanderen, viceforstanderen, en medarbejderepræsentant og skolens sekretær deltager i bestyrelsesmøderne – dog uden stemmeret.

På generalforsamlingen aflægger bestyrelsesformand og forstander beretning om skolens drift, regnskabet fremlægges, og det årlige kontingent for medlemskab af skolekredsen fastsættes.

Følg med.
Facebook, Instagram eller Youtube

Vi vil så gerne snakke.
Giv lyd og vi vender tilbage hurtigst muligt.

Øse Efterskole / Sønderskovvej 130 Øse / 6800 - Varde / Telefon: 75298505 / Mail: kontoret@oese.dk

Besøg os

Kom til rundvisning på Øse Efterskole. Meld dig til en af vores orienteringsaftener og dage.