Weekender

Når det er almindelig weekend, har du fri kl. 15.00 fredag og kan tage hjem. Du må også gerne blive. Hvis du tager hjem, må du ikke komme igen før søndag aften kl. 18.00. Du skal være på skolen senest kl. 21.00

Ved forlængede weekender har du fri en ekstra dag enten fredag eller mandag.

I forbindelse med nogle af skolens aktiviteter, som f.eks. forældredag, Efterskolernes dag og musical, har du blive-weekend, og du skal blive i weekenden.

Som noget helt specielt har vi aktivitetsweekender, som lærerne har arrangeret.

Vi tilbyder for eksempel Søskendeweekend, hvor du kan få dine søskende på efterskole-weekend. Vi planlægger en spændende og hyggelig weekend for især de mindre søskende. Din søster eller bror må komme fra lørdag middag til søndag formiddag.

I oktober har vi “Halloweenweekend” med masser af uhygge og i december selvfølgelig “Jule-klippe-klister-weekend.

Vi er klar til at præsentere dig for alle de fantastiske tilbud, når du starter.

Følg med.
Facebook, Instagram eller Youtube

Vi vil så gerne snakke.
Giv lyd og vi vender tilbage hurtigst muligt.

Øse Efterskole / Sønderskovvej 130 Øse / 6800 - Varde / Telefon: 75298505 / Mail: kontoret@oese.dk

Kom til Orienteringsaften

Kom til rundvisning på Øse Efterskole til vores orienteringsaftener - du kan melde dig til eller har du spørgsmål er du velkommen til at ringe til Michael Schweigler på 20348505.